      From: "Walraven Koster" <walravenkoster@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Sunday, February 26, 2006 12:53 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: dopen kinderen gezocht

      Joke,

      Heb je er aan gedacht, nu je naar Delfzijl kijkt, dat er ook in
      Groningen de plaatsnamen Wierum (Wittewierum? In die tijd waren de
      witheren niet erg in trek) en Winsum voorkomen?

      Walraven

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "joke van Gorcum"
      <joke.vangorcum@...> wrote:
      >8

      > Toen vond ik op Internet een Philippus, chirurgijn, die trouwt in
      Delftzijl in 1726, doop Wierum? (met vraag teken) Stel het is hem dan
      moet hij in ongeveer 1706 geboren zijn. Zowel in Wierum als in
      Winsum(attestatie huwelijk) niets te vinden van geen van de eerste 3
      kinderen.