      From: Tineke westerhof <westerhof61@...>
      To: <Friesland-genealogy@egroups.com>
      Sent: Saturday, December 02, 2000 5:15 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Van der uur haye

      --- In Friesland-genealogy@egroups.com, "Appy De Vries" <appy@n...>
      schreef

      Hallo Appy

      Helaas kan ik jou die gegevens niet verstrekken.Ik houd me wel warm
      aanbevolen voor gegevens van de nazaten van Haaye Jans Klaver.Mijn
      overgrootmoeder was de jongste uit dat gezin.Over haar broers en
      zusters heb ik alleen de geboortedata en overlijdensdata.Alles wat
      daar op aangevuld kan worden is welkom.Zou dit lukken?

      Groeten

      Tineke Westerhof
      > Hallo Tineke Bedankt voor jou reactie Jouw Haaije Jans heb ik n-l-
      al Sytske
      > Jans was myn voor beppe Wat nog open staat is overl- van Hylkje Jans
      > geb-03-07-1817 en alzo Dieuwke Jans geb-01-02-1820 huw-en
      overlyden
      > Misschien ? Groetjes Appy

      Jan
      > Hoppes Klaver-----Groetjes Appy

      > Dag Appy,
      >
      > Volgens mij is dit ook familie van mij.Ik heb in mijn bestand een
      > Haaye Jans Klaver,zoon van Jan Hoppes Klaver en Klaaske Hayes.Mijn
      > overgrootmoeder stamt hier van af.Ik heb geen gegevens van Haye van
      > der Uur en Hyke klaesen maar wel over de nazaten van Haaye Jans
      > Klaver. Heb je hier ook belangstelling voor?
      >

      > Groeten
      >
      > Tineke Westerhof

      > of: http://go.to/frgen .

      of: http://go.to/frgen .