306Re: Test of dit doorkomt

  • c.morra
    Nov 9, 1999
      Geachte Hessel de Vries,

      Daar ik problemen had met het filteren van deze nieuwsgroep heb ik met een
      lid van deze groep een test uitgevoerd om de doorvoer van berichten te
      controleren. Op de test heb ik vele positieve reacties mogen ontvangen. Aan
      alle die mij berichten mijn DANK. Ook aan jouw Hessel de Vries daar je
      reageerde.

      Je schreef : Wat heeft dit met genealogy te maken???????

      Heel veel beste Hessel de Vries. Laat me het eenvoudig uitleggen.

      Ik heb een hele grote stomminteit begaan om naast een ander programma voor
      het versturen en ontvangen van e-mails het programma �Outlook Express' van
      Microsoft te installeren.Ik heb aangeven dat ik dit programma als standaard
      programma zou gebruiken voot te e-mailen. In mijn onschuld dacht ik dat ik
      het makkelijk terug zou kunnen draaien. Maar niets is minder waar Hessel de
      Vries. Zoals jij en ik in de kranten hebben kunnen lezen zorgt meneer Gates
      ervoor dat zijn programmatuur alle niet Microsoft programma's het leven
      zuur maakt. Het filteren van nieuwsgroepen ging bij mijn oude programma
      niet meer goed. Verschillende berichten kreeg ik niet meer door. Ik zag
      geen mogelijkheid om Outlook te verwijderen (weer een truc van Gates). Ik
      heb daarom Outlook Express opnieuw geinstalleerd en de vraag of ik het
      programma als standaard wilde gebruiken negatief beantwoord. Ik heb de
      filters in mijn oude programma weer opnieuw ingesteld.
      Daar ik mij pas had voorgesteld in deze nieuwsgroep en daarop zeer
      waardevolle GENEALOGISCHE gegevens van leden heb mogen ontvangen, was het
      voor mij van het aller grootste belang om geen enkel bericht te missen.
      Vandaar Hessel de Vries heb ik in deze nieuwsgroep een (1) piep klein
      regeltje neergezet met de tekst �Test of dit doorkomt'.

      Gelukkig heb ik ook jouw bijdrage moge ontvangen.

      Met vriendelijke groet,
      Carel Morra
    • Show all 10 messages in this topic