      From: H.H. WIND
      To: Friesland-genealogy@egroups.com
      Sent: Friday, December 01, 2000 10:47 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Gietersen in Friesland

      Petra, bedankt voor de gegevens van Sjoukje Aukes Bos. Ik zou je
      graag helpen, maar ik kan alleen informeren over Wind. Wat wil je
      daarover weten? Over Bos weet ik jammer genoeg niets dan alleen een
      Elisabeth Bos uit 1934.Groeten Herman

      --- In Friesland-genealogy@egroups.com, "Petra Oosterbroek"
      <2peet@h...> wrote:
      > Herman, onderstaand is alles wat ik heb ik ben wel benieuwd of deze
      Auke
> [...]
      > Kinderen:
      > i Jan Jans Wind geb. 1 feb 1817, Sint Johannisga, trouwde 25
      dec 1861,
      > te Schoterland, Sjoukje Aukes Bos, geb. ca. 1834, Schoterland,
      (dochter van
      > Auke Aukes Bos en Antje Jacobs Wiegersma). Jan overleed 28 nov 1862,
      > Schoterland (te Heereveen)
      >
      > groetjes Petra Oosterbroek
      > 2peet@h...
      >

      > Petra, ik inderdaad wel wat info gebruiken, zo mis ik de juiste
      gebdd
      > in 1811 en heb je ook gegevens van zijn broers en zusters en ouders?

      eGroups Sponsor

      of: http://go.to/frgen .