3057Re: [Friesland-genealogy] Re: Gietersen in Friesland

  • Petra Oosterbroek
    Dec 1, 2000
      Herman, onderstaand is alles wat ik heb ik ben wel benieuwd of deze Auke
      Aukes Bos dezelfde is als degene die met Janke Siebes ten Cate is getrouwd,
      zoja dan heb ik wel meer informatie over deze A.A. Bos. Ik hoop dat jij hier
      iets aan hebt of misschien heb jij voor mij een aanvulling.

      1. Jan Hendriks Sr. Wind trouwde Grietje Tjebbes van der Meer.
      Kinderen:
      i Jan Jans Wind geb. 1 feb 1817, Sint Johannisga, trouwde 25 dec 1861,
      te Schoterland, Sjoukje Aukes Bos, geb. ca. 1834, Schoterland, (dochter van
      Auke Aukes Bos en Antje Jacobs Wiegersma). Jan overleed 28 nov 1862,
      Schoterland (te Heereveen)

      groetjes Petra Oosterbroek
      2peet@...

      Petra, ik inderdaad wel wat info gebruiken, zo mis ik de juiste gebdd
      in 1811 en heb je ook gegevens van zijn broers en zusters en ouders?
      Hartelijk dank
      Herman

      --- In Friesland-genealogy@egroups.com, "Petra Oosterbroek"
    • Show all 12 messages in this topic