3048Re: Van der uur haye

  • Tineke westerhof
    Dec 1, 2000
      --- In Friesland-genealogy@egroups.com, "Appy De Vries" <appy@n...>
      schreef
      > Wie weet iets over Haye van der UUR Geh - met Hyke KLAESEN overl-
      te Hardegarijp--23-09-1849 Kind Klaaske Hayes van der UUR geh-Jan
      Hoppes Klaver-----Groetjes Appy

      > [De niet-tekstgedeelten van dit bericht werden verwijderd]

      Dag Appy,

      Volgens mij is dit ook familie van mij.Ik heb in mijn bestand een
      Haaye Jans Klaver,zoon van Jan Hoppes Klaver en Klaaske Hayes.Mijn
      overgrootmoeder stamt hier van af.Ik heb geen gegevens van Haye van
      der Uur en Hyke klaesen maar wel over de nazaten van Haaye Jans
      Klaver. Heb je hier ook belangstelling voor?

      Groeten

      Tineke Westerhof
    • Show all 7 messages in this topic