      From: M.E.Vijverberg-Kalkema
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Sunday, January 01, 2006 12:17 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Re: Op de Wudden

      Taeke en anderen,

      Ik meng me maar even in deze discussie. Weten jullie dat er een boek
      verschenen is over het geslacht Wubben? Wat ik me (vaag) weet te herinneren
      is de familie "ontstaan" in Duitsland en via Friesland naar het westen
      gekomen.

      De schrijver van dit boek is mij bekend, echter zijn adres op dit moment
      niet. Willen jullie meer weten mail daneven buiten de groep om dan zal ik
      proberen achter meer gegevens te komen.

      Marjolijne

      Met vriendelijke groeten,

      Marjolijne E. Vijverberg-Kalkema