      From: tymen_wierstra
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Saturday, December 31, 2005 8:35 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Op de Wudden

      Taeke,

      In de topografische atlas van Friesland kom ik een streekje "De
      Warren" tegen, gelegen tussen Oudwoude en Westergeest. Kan dat het
      zijn?

      Groeten,
      Tymen

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Theo van der Ley"
      <t.vanderleij@c...> wrote:

      > Beste iedereen,
      >
      > In het doopboek van de gecombineerde gemeente Oudwoude/Westergeest
      kom ik regelmatig de term "Op de Wudden" tegen. Heeft iemand een
      idee wat dit betekent? Of is het gewoon een buurtschap?

      > Taeke van der Ley
      > http://members1.chello.nl/~t.vanderleij/
      > Uitgaande berichten worden gescand met Panda Platinum 2006
      Internet Security