      From: "Gerard de Jong" <dejonggerard@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Saturday, December 03, 2005 2:52 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] mobach

      Beste Ger,

      De enige Mobach/Comello die in mijn gegevens voorkomt is:

      Lijsbeth (Elisabeth) Mobach
      geboren 18-07-1831 Bolsward
      overleden 25-12-1904 Dordrecht
      (dochter van Marten Jaans Mobach en Rigtje Tjebbes Dijkstra)
      gehuwd 16-12-1866 Schoterland met
      Joseph Comello
      geboren 12-08-1823 Schoterland
      overleden 28-07-1881 Schoterland

      Hij is zoon van Willem Comello en Elske Johannes de Vries.
      Hij is weduwnaar van Wijtske Jans Riksma.

      gr.
      Gerard

      Gerrit Schenkel Comello <gschenkel@...> wrote:

      GERARD,
      Zie onderstaande site met message 27101. ALTAVISTA geeft geen
      duidelijkheid.
      Groet, GER

      Friesland-genealogy : Messages : 27101-27200 of 29790
      In mijn genealogie komt Mr. Joost Hendriks Schenkel voor als echtgenoot
      van...
      ... Hoi Kijk eens op altavista en typ dan de naam van Rigtje Mobach in ...
      groups.yahoo.com/group/Friesland-genealogy/ messages/27101?viscount=100 -
      105k - In cache - Gelijkwaardige pagina's