      From: "Gerard de Jong" <dejonggerard@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Thursday, December 01, 2005 6:33 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] mobach

      Beste Ger,

      Ik begrijp niet helemaal de link met de familienaam Mobach.

      gr.
      Gerard

      gerschenkel <gschenkel@...> wrote:
      GEERT,
      Naar aanleiding van een mail in Frieland G.
      heb ik eens "SCHENKEL MOBACH" bij Google ingelogd.
      Daar vond ik een van mijn voorvaderen, Mr.Joost Hendricks Schenkel.
      Kun je mij mailen ,wie dit in zijn genealigie heeft?
      Met vriendelijke groet,
      Ger Schenkel Comello

      American family home insurance American family home insurance
      company American family home owner insurance Multi family home for
      sale Single family home for sale Family home finance