29829Re: overlijden/huwelijk Hendrik van der Duim, *16-06-1874

  • knehtims
    Dec 2, 2005
      Appy,

      Je had me even op het verkeerde been gezet door het onderwerp.
      Ik was nog bezig met "van der Duim" en dacht niet aan mijn bericht
      over Arend Kerstes Jellema (zijn vader; Kerst Jelles / waar jij op
      doelde begrijp ik nu).

      Ik heb daar inderdaad weer een aantal voorouders gevonden! Bedankt
      voor de tip (Tony ook jij bedankt en allen die aan jouw site hebben
      bijgedragen)

      Groet, Henk

      <KNIP>
      <KNIP>