2954Re: Diverse namen.

  • Jan Renema
    Nov 27, 2000
      Roelof,

      De naam koopmans staat in mijn stamboom over de Renema's

      6B Renema Trijntje Geboren 18 december 1841 getrouwd met Tee Koopmans
      Andries Koopmans geboren 17 augustus 1879 M
      Brechtje Koopmans geboren 5 april 1882 V

      Komt er bij jou de naam "Renema" voor in de stamboom

      Mijn WWWadres: http://home.zonnet.nl/renemaboom/index.htm

      --- In Friesland-genealogy@egroups.com, "Roelof Varkevisser"
      <r.varkevisser@f...> schreef
      > Ik heb een Antje Jacobs Postma, * 31-1-1791 te Menaldum die op 2-
      12-1816
      > te Ferwerderadeel trouwt met Dirk Ydes Koopmans * 17-8-1796 te
      Ferwerd.
      > Van haar weet ik verder niet zoveel, van hem iets meer.
      > Dijkstra's heb ik ook wel(wie niet, de naam is wel algemeen), o.a.
      uit

      http://www.gironet.nl/home/rvvisser/genea/index2.htm

      genealogy@egroups.com>
> [...]
      > Nieuwenhuis (Menaldumadeel)
      > Postma (Franekeradeel/Wonseradeel)
      > Lanting (Franekeradeel)
      > Koopmans (Franekeradeel/Wijmbritseradeel)
      > Kalmer (Workum)
      > Damsma (Dantumadeel/Workum)
      > Grei(j)danus (Franekeradeel)
      > Ferwerda/Kemp (Achtkarspelen)
      > Van der Bell
      > Van de Woestijne
      > Dijkstra (Workum/H.O.N./Wonseradeel)
      > Leffertstra
      > Van der Weij (Franekeradeel)
      >
      > Tevens bezit ik veel informatie van enkele (vroegere)families uit
      Tzum.

      > Misschien kunnen wij elkaar van dienst zijn.
      >
      > Vriendelijke groeten,
      >
      > J. Wagenaar

      > of: http://go.to/frgen .
    • Show all 11 messages in this topic