      From: hansbottema
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, November 02, 2005 7:57 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Oldeboorn

      In mijn niet aflatend pogen een zo volledig mogelijk bestand op te
      stellen van alle gewezen bewoners en passanten van Oldeboorn,
      Utingeradeel, heb ik het invoeren van de dopen 1661-1811 bijna
      afgerond.Ook de dooptekst, voor zover leesbaar is bijgevoegd. Het
      bestand bevat nu bijna 26.000 personen. Hierna ga ik verder met het
      lidmaten boek DTB 731. Vorige week het gedeelte Oldeboorn, op Treoar
      gekopieerd. Gaarne beantwoord ik vragen over dopen, lidmaten en alle
      andere zaken betreffende Oldeboorn.

      Hans Bottema