29085Re: lüpker

  • Annemarth Sterringa
    Nov 2, 2005
      Appy,

      De doopgegevens staan in de huwelijkse bijlagen:

      Maje geboren/gedoopt 22/25 februari 1795 te Völlenerveen als dochter
      van Jan Jansen Lüpker en Margaretha Joesten Frey.

      Groetjes,
      Annemarth

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Annemarth Sterringa"
      <annemarthsterringa@z...> wrote:

      > Appy,
      >
      > Eén van mijn Groningse voorouders kwam oorspronkelijk uit Völlen
      in Oostfriesland; moet ik nog steeds verder onderzoeken. Bij een

    • Show all 3 messages in this topic