29071Re: lüpker

  • Annemarth Sterringa
    Nov 1, 2005
      Appy,

      Eén van mijn Groningse voorouders kwam oorspronkelijk uit Völlen in
      Oostfriesland; moet ik nog steeds verder onderzoeken. Bij een
      volgend bezoek aan het CBG zal ik het Ortsippenbuch van Völlen
      aanvragen en dan ook naar Lüpker kijken.
      Je hoort verder.

      Groetjes,
      Annemarth

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Appy de Vries
      <appydevries@p...> wrote:

      > zou graag iets willen weten over deze dame;
      > b.v.ouders of de naam Lüpker
      > Maye Jans Lüpker geb/ged.ca. 1795
      > te Völner ,koninkrijk Hannover,
      > overl 12-10-1858 Langezwaag.
      > zij trouwt 15-05-1842 [Schoterland]
      > met mijn oudoom Andries Beakes de Groot
      > geb.12-10-1817 Nieuwehorne.overl.24-12-1859
      > Langezwaag .[8 maanden na zijn 3e huwelijk!]
      > b.v.d. groetjes Appy.
      > Andries zijn 1e huw .Simke Wiebes Rijstra [bekend] 2e Maye,3e
      Antje Willems van Dijk
      > Andries was boer en Maye boerin
    • Show all 3 messages in this topic