29063Re: [Friesland-genealogy] Douwe Richolts van der Wal

  • Cor
    Nov 1, 2005
      Hallo Appy.
      Bedankt voor het pluimpje. Leuk die te krijgen Appy.
      Doe het voor mensen die buiten Friesland wonen.
      Ik beschouw het als vrijwilligerswerk.
      Dit geldt zeker ook voor www.graftombe.nl
      Gisteren, mede, door de inzending van mijn bestand van de Huizumer begraafplaats op
      graftombe over de 200.000 namen gekomen, door de inzet van velen.
      Dat is een fantastische bron van info voor een ieder.

      Gegroet en graag tot ziens van Cor S.

      hallo Cor;
      ik wil jouw even een pluimpje geven!!
      wat jij allemaal zoekt en vind,