      From: bxtlrj4ingr
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Sunday, October 02, 2005 7:30 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] stamboom Zoethout

      Hallo ik ben Ingrid Beaux-Tielrooij,een aantal weken lid en ontvang nu
      emails van friesland gen.group.Zag bericht van John Zoethout.In mijn
      stamboom fam.Ladenius ,op te zoeken via Google blijkt dat Jurjen
      Ladenius 15/8/1870 geboren in Nyehaske en overleden in Zaandam op
      27/2/1949 gehuwd was op 8/6/1890 met Hiltje Zoethout geboren in Sneek
      op 19/12/1866,overleden in Zaandam op7/8/1943.Dochter van Reinder
      Zoethout,arbeider en Rinkje Smits.Daar zie je ook dat er 6 kinderen
      zijn geboren.Hopende dat hier bruikbare info bijzit en dat er een
      reactie komt.De naam van mijn moeder was trouwens Ladenius.Met
      vriendelijke groet Ingrid Beaux-Tielrooij