28221Re: [Friesland-genealogy] Trijntje Hendriks Drijfhout

  • Appy de Vries
    Sep 7, 2005
      Wiecher;
      heb geen antwoord op jouw vraag, maar wel
      een vraag aan jouw;
      kun je deze Drijfhout ook plaatsen?
      archief V.O.C.
      Persoons gegevens van Dirk Drijfhout;
      Herkomst ; Sneek
      Rang ; Soldaat
      Datum einde verbintenis; 31-12-1737
      Einde verbintenis ; Overleden
      Plaats einde verbintenis; Kaap de Goede Hoop.
      Gegevens van de vaart,
      Schip; Cornelia Invent.nr 14420.
      Kamer ; Hoorn Folio 209.
      Uitreis; 10-03-1737 Bestemming Batavia.
      DAS- en reisnr. 3043.7 Aankomst 07-04-1738.
      Bron;http;//voc.mindbus.nl/
      Moeder van Dirk;
      Antje [Aaltje] Dryfholt van Steggerda.
      deze mail heb ik van Yntze gekregen!!
      fam.van mijn Dirck Jans Drievolt en Jantien Pieters
      van Steggerda?
      groetjes Appy.