28177Re: [Friesland-genealogy] auktje lammerts Zijlstra

  • Taeke van der Ley
    Sep 2, 2005
      Hallo Marjan en Lucas (en anderen)

      Aukjen Tijsses van der Laan krijgt op 25 januari 1813 een kind van een onbekende man: Meerten Louwes van er Laan.

      Zij trouwt daarna op 12 mei 1815 te Burum met Sieds Hettes Veenstra.
      Zij trouwt 2. op 25 maart 1854 te Buitenpost met Hendrik Jacobs Kuipers, geboren te Veenklooster op 14 januari 1778, gedoopt te Oudwoude op 15 februari 1778. Zij is 60 jaar, hij 77.

      Overige gegevens op mijn site.

      Marjan, vandaag in Tresoar heb ik weer "Oldenburger-gegevens" gekregen. Ik stuur je vandaag of morgen wel even een uitreksel.

      Hartelijke groet,
      Taeke van der Ley
      http://members1.chello.nl/~t.vanderleij/
      Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus 2005