28176auktje lammerts zijlstra

  • Marjan Oldenburger
    Sep 2, 2005
      Beste Lucas,

      Dankjewel voor deze informatie. Ik moet nog even nakijken wat ik zelf wel en niet heb. Lammert van der Laan en Sietske van der Veen hadden een dochter Gaatske van der Laan. En deze Gaatske is mijn overgrootmoeder vandaar mijn belangstelling voor deze fam. Ik kon de moeder van Auktje maar niet vinden omdat ik haar geboorte-akte niet kon vinden. En aangezien haar naam niet vermeld staat op de overlijdensakte wist ik even niet meer hoe ik verder moest.

      Nogmaals bedankt,
      Marjan Oldenburger