27680Re: Stienstra

  • Annemarth Sterringa
    Aug 5, 2005
      Hessel,

      Onze moderator heeft een fijne site van zijn familie:-)
      http://www.stienstra.net/

      Meinze Reinders Stienstra, stoarn foar 1856.
      Hy wie troud mei
      Aafke Harmens Mossel, stoarn op 30 april 1856.
      út dit houlik:
      1 : Janke Meinzes Stienstra, berne te Feanwâlden om ende by 1811,
      wenjend te Ljouwert.
      Hja is troud te Ljouwert op 11 maaie 1856 (akte 44) mei Elias
      Sjierks de Wit, bôlebakker, berne te Harns om ende by 1827, wenjend
      te Ljouwert, natuerlike soan fan Lutske Elias de Wit.

      Groetjes,
      Annemarth

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "h.vries66"
      <h.vries66@c...> wrote:
      > Hallo allemaal,
      >
      > Wie zou voor mijn eens willen kijken naar een overlijdesakte te
      Leeuwarden.

      > Overleden te Leeuwarden op 30-11-1851 akte nr. 683
      >
      > Minze Reinders Stienstra. gehuwd
      >
      > Is hij misschien gehuwd met Aafke Harms en een zoon van
      >
      > Reinder Jans en Froukje Minses
      >
      > Bij voorbaat hartelijk dank
      >
      > Almere
      > Hessel de Vries