      From: Nico van der Woude
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, August 03, 2005 8:57 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Hiddinga (herhaalde oproep)

      Freerckjen Hiddinga, tr. Teye Saeckes, secretaris van Opsterland 1588-
      1620, monstercommissaris, volmacht ten landdage. Uit dit huwelijk:
      vier kinderen, waaronder een dochter Dubbelt, mogelijk vernoemd naar
      de moeder van Frederikje.
      Bestaat er mogelijk een variant van de familienaam?
      Vraag: wie waren de (voor)ouders van Frederikje/Freerckjen Hiddinga?

      Genealogy family tree Family search internet genealogy service Friesland