27665Re: Fedde Koops Mast en Eelkje de Boer

  • ponne39meppel
    Aug 4, 2005
      Hinke,

      Ik heb het even opgezocht en zie in de kopie van de originele akte
      op het Fries Archiefnet dat ook in de geboorte-akte Jeltjes
      achternaam als Hogendorf is gespeld. Bedankt weer voor de tip. Hier
      is veel te vinden!

      Groet,

      Wiecher Ponne

      In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Hinke Woudt <h.woudt@h...>
      wrote:
      > Originele geboorte akte van Eelkje is in te zien op
      Friesarchiefnet.

      > groet, Hinke.

      Eelkje

      Hogendorf.