      From: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] On Behalf Of ponne39meppel
      Sent: Thursday, August 04, 2005 9:35 AM
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Fedde Koops Mast en Eelkje de Boer

      Hier kan ik alleen nog aan toevoegen dat Eelkje de Boer is geboren
      te Sloten op 13-10-1873 als dochter van Sybren de Boer en Jeltje
      Hogendorp.

      Wiecher Ponne

      In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Ad Rienks" <kwibus@z...>
      wrote:
      > Henk,
      >
      > Veel kan ik zo direct niet vinden over Fedde Koops Mast en Eelkje
      de
      > Boer. Via Genlias en Tresoar heb ik het volgende:
      > Fedde Koops Mast is geboren op woensdag 25 mei 1870 in
      Lemsterland, zoon
      > van Koop Jans Mast en Trijntje Baukes Ritsma. Fedde Koops is
      overleden.
      > Fedde Koops trouwde, 24 jaar oud, op vrijdag 17 mei 1895 in
      Lemsterland
      > met Eelkje de Boer.
      >
      > Kinderen van Fedde Koops en Eelkje:
      >
      > 1 Koop Feddes Mast, geboren op zondag 13 december 1896 in
      Doniawerstal.
      > Koop Feddes is overleden op maandag 14 juni 1897 in Doniawerstal, 6
      > maanden oud.
      > 2 Jeltje Feddes Mast, geboren op zaterdag 1 januari 1898 in
      > Doniawerstal. Jeltje Feddes is overleden.
      > 3 Koop Feddes Mast, geboren op dinsdag 6 juni 1899 in
      Doniawerstal. Koop
      > Feddes is overleden op zondag 11 februari 1900 in Doniawerstal, 8
      > maanden oud.
      > 4 Ieke Feddes Mast, geboren op zaterdag 17 november 1900 in
      > Doniawerstal. Ieke Feddes is overleden.
      > 5 Trijntje Feddes Mast, geboren op zondag 7 december 1902 in
      > Doniawerstal. Trijntje Feddes is overleden.
      >
      > De 2 zoons zijn dus jong overleden. Van de dochters heb ik (nog)
      geen
      > huwelijken en sterfdatums. Er kunnen kinderen geboren zijn na
      1902, en
      > getrouwd na 1922. Als er iemand meer gegevens heeft, graag!
      >
      > Ad Rienks

      Beers
      > Sent: woensdag 3 augustus 2005 9:29
      > To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      > Subject: RE: [Friesland-genealogy] Re: Koop Mast en Akke de Vries
      > (opzoekvraag)
      >

      > Ad,
      >
      > Deze Jan Koops Mast ken ik ook. Hij is een broer van Fedde Mast die
      > getrouwd was met Eelkje de Boer. Hen jij ook gegevens over deze
      twee?

      > Henk Beers
      > %<knip>%

      8 juli 1999 geposte berichten staat op