27653RE: [Friesland-genealogy] Fedde Koops Mast en Eelkje de Boer

  • Ad Rienks
    Aug 3, 2005
      Henk,

      Veel kan ik zo direct niet vinden over Fedde Koops Mast en Eelkje de
      Boer. Via Genlias en Tresoar heb ik het volgende:
      Fedde Koops Mast is geboren op woensdag 25 mei 1870 in Lemsterland, zoon
      van Koop Jans Mast en Trijntje Baukes Ritsma. Fedde Koops is overleden.
      Fedde Koops trouwde, 24 jaar oud, op vrijdag 17 mei 1895 in Lemsterland
      met Eelkje de Boer.

      Kinderen van Fedde Koops en Eelkje:

      1 Koop Feddes Mast, geboren op zondag 13 december 1896 in Doniawerstal.
      Koop Feddes is overleden op maandag 14 juni 1897 in Doniawerstal, 6
      maanden oud.
      2 Jeltje Feddes Mast, geboren op zaterdag 1 januari 1898 in
      Doniawerstal. Jeltje Feddes is overleden.
      3 Koop Feddes Mast, geboren op dinsdag 6 juni 1899 in Doniawerstal. Koop
      Feddes is overleden op zondag 11 februari 1900 in Doniawerstal, 8
      maanden oud.
      4 Ieke Feddes Mast, geboren op zaterdag 17 november 1900 in
      Doniawerstal. Ieke Feddes is overleden.
      5 Trijntje Feddes Mast, geboren op zondag 7 december 1902 in
      Doniawerstal. Trijntje Feddes is overleden.

      De 2 zoons zijn dus jong overleden. Van de dochters heb ik (nog) geen
      huwelijken en sterfdatums. Er kunnen kinderen geboren zijn na 1902, en
      getrouwd na 1922. Als er iemand meer gegevens heeft, graag!

      Ad Rienks