27598Re: [Friesland-genealogy] Re: Koop Mast en Akke de Vries (opzoekvraag)

  • Hinke Woudt
    Aug 2, 2005
      Hallo Wiecher,

      Via internet kun je misschien nog iets vinden op www.friesarchiefnet.nl
      Het bev.reg. van Lemsterland geeft daar heel wat Jannen Mast. Als de
      vrouwen er ook in voorkomen dan kun je aan de hand van de archiefnummers
      zien of ze bijelkaar woonden en zo misschien koppelingen maken. De
      huwelijksaktes is natuurlijk handiger maar ja die hebben we niet
      thuis:-) dus soms lukt een reconstructie op deze manier tot je de aktes
      kunt inzien voor zekerheid. Zelf heb ik even geen tijd voor puzzelen en
      misschien heb je deze mogelijkheid al bekeken.

      Groet, Hinke Woudt-Westra.

    • Show all 27 messages in this topic