      Vrouw: Akke de Vries
      Datum: 8 december 1876, akte nr. 103
      Bruidegom 23 jaar geboren te Oldetrijne machinist wonende te
      Gorredijk, zoon van Harmen Koops Mast, scheepstimmerman en Geertje
      Jans van der Wal, echtelieden wonende te Tjalleberd.
      Bruid 25 jaar geboren te Opeinde dienstbode wonende te Gorredijk,
      dochter van Tjitze Harmens de Vries, overleden en Pietje Lieuwes
      Wiebenga.

      Geboorteakte Opsterland, 1878
      Aangiftedatum 20 februari 1878, akte nr. 62
      Geertje Mast, geboren 19 februari 1878
      Dochter van Koop Mast en Aukje Tjitzes de Vries
      Vader 25 jaar, machinist wonende te Gorredijk.

      Dat is dus dezelfde Koop Mast en dezelfde Akke/Aukje de Vries.

      Groetjes,

      Annemarth Sterringa

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Ad Rienks"

    • Show all 27 messages in this topic