2679Re: [Friesland-genealogy] Diverse namen.

  • menno.vanderhauw@engelhard.com
    Nov 6, 2000
      Geachte J.

      Misschien interessant : Op 2 februari 1792 heeft een zekere mijnheer
      Coopmans een kaart van Sneek en Wymbritseradeel gemaakt als ondersteuning
      van een conventie over de gemeentegrenzen.
      Deze kaart hangt in de kaartenkamer van het Scheepvaartmuseum van Sneek.

      Mvg

      Menno van der Hauw

      "j.wagenaar"
      <jwag27@world To: <Friesland-genealogy@egroups.com>
      online.nl> cc:
      Subject: [Friesland-genealogy] Diverse namen.
      05-11-2000
      14:25
      Please
      respond to
      Friesland-gen
      ealogy

      Hallo allemaal,

      Wie heeft er net als mij de volgende familienamen in zijn bestand?
      Nieuwenhuis (Menaldumadeel)
      Postma (Franekeradeel/Wonseradeel)
      Lanting (Franekeradeel)
      Koopmans (Franekeradeel/Wijmbritseradeel)
      Kalmer (Workum)
      Damsma (Dantumadeel/Workum)
      Grei(j)danus (Franekeradeel)
      Ferwerda/Kemp (Achtkarspelen)
      Van der Bell
      Van de Woestijne
      Dijkstra (Workum/H.O.N./Wonseradeel)
      Leffertstra
      Van der Weij (Franekeradeel)

      Tevens bezit ik veel informatie van enkele (vroegere)families uit Tzum.

      Misschien kunnen wij elkaar van dienst zijn.

      Vriendelijke groeten,

      J. Wagenaar

      of: http://go.to/frgen .
    • Show all 11 messages in this topic