26700Re: [Friesland-genealogy] Koop Harmens Mast, een Don Juan in Friesland?

  • Hinke Woudt
    Jun 3, 2005
      Hallo Wiecher,

      Is Koop niet gewoon een getuige of aangever van het kind? Kan een foute
      invoer zijn, een mailtje naar Tresoar hierover kan misschien al helpen.

      groet, Hinke Woudt-Westra.

    • Show all 13 messages in this topic