      Van: Ben en Gosse
      Datum: 05/31/05 17:49:26
      Aan: friesland genealogy
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] Mail berichten yahoo groep Friesland
      genealogy

      beste allemaal

      Ik heb mijn mail verandert van hotmail naar wanadoo maar krijg de berichten
      nog wel via hotmail binnen kan niet via hotmail antwoorden, en allen nog
      reageren via wanadoo, wie weet hoe ik de mail nu ook in wandoo kan ontvangen
      heb bij yahoo het mail adres gewijzigd. Wie weet hoe dat moet, een computer
      is mooi maar in dit geval ook een beetje lastig., en ik ben niet z,n
      computer freak dat ik dat soort foefjes snap.

      groetjes Gosse F Spiekhout

      com/group/Friesland-genealogy

      To visit your group on the web, go to: