      Van: Hessel de Vries <vrieshde@...>
      Aan: <Friesland-genealogy@egroups.com>
      Verzonden: dinsdag 31 oktober 2000 21:53
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] Re:Poortinga

      Hallo Marten.

      Je hebt gelijk wat wat Janke betreft zij is niet met Bauke gehuwd
      en een dochter van Tiete en ik had geen huwelijk van haar dus is
      dit weer een welkome aanvulling. Verder heb ik wat op internet zitten
      te grasduinen in het Rijksarchief te Leeuwarden en van haar 6
      kinderen er bij gevonden.Ook is er Antje Wytzes Meerstra gehuwd
      met Tiete Andries Boersma.
      Is deze Antje ook een dochter van Wytse Jarigs Meerstra en Janke Gaukes de
      Haan. ?
      Dit echtpaar heeft ook 7 Kinderen.

      Met vr. gr hessel de Vries

      knip