2633Re: [Friesland-genealogy] Diefstal?

  • Jack Terveer
    Oct 31, 2000
      Luitjes,

      Eigenlijk wilde ik niet reageren op deze discussie, maar ik wil jullie toch waarschuwen voor een bepaald internetbedrijf. Samen met mijn broer zijn we al voor het internet-tijdperk begonnen met onze stamboom, en waren zeer verheugd toen we eenmaal het internetpad betraden. Natuurlijk, situaties die Yntze nu overkomen zijn mijn broer en mij ook overkomen, en ook hebben wij wel eens gegevens overgenomen van op internet gepubliceerde genealogieen. Echter, zo bont als kindredconnections.com het maakte, gebeurt niet vaak. In den beginne was er nog geen homepage van onze genealogie, maar via het emailadres wisten de mensen van kindredconnections.com ons toch te verleiden om alles wat we op het gebied van de naam Terveer tot dan hadden op te sturen. Aangezien zij "nog massa's gegevens voor ons hadden" die wij in ruil zouden krijgen, maar gedaan. Vervolgens niets meer gehoord, en da's vandaag de dag jammergenoeg ook niet vreemd meer. Wat wel vreemd is, is dat je nu bij kindredconnections.com de gegevens van Terveer kunt downloaden........tegen betaling.

      Vandaar even de waarschuwing voor dit bedrijf.
      Jack Terveer.