2618Nieuw in deze groep en diefstal van gegevens

  • Marinus Vergrippen
    Oct 31, 2000
      Beste mensen,

      Als nieuweling in deze groep heb ik met verbazing de berichten over
      "diefstal van gegevens" gelezen.

      Dat er zoveel reacties komen over dat onderwerp betekent
      dat het veel mensen nogal "hoog" ziet.

      Ik doe al ruim 25 jaar aan deze hobby en weet wat het is als een
      ander je gegevens gebruikt om op familiefeestjes ed. het te doen
      voorkomen alsof zij dat eventje allemaal uitgezocht hebben.

      Een paar "grove fouten" er in zetten zoals iemand deed
      is volgens mij een uitstekend idee.

      Voor de rest is het hier een uitstekende groep
      maar vergeet niet naar een archief te gaan om het te kontroleren
      ook Gen-Lias stikt van de fouten zoals ik al verscheidene keren heb
      gemerkt

      Succes met alle onderzoekingen..
      Marinus