260Re: Haarsma en van der Meer

  • Jack Terveer
    Oct 24, 1999
      Hallo Erik,

      Deze gegevens heb ik op dit moment in mijn stamboom:

      24 Okt 1999 Gezinsoverzicht
      Echtgenoot: Jouke Durks Haarsma #3790
      Geboren: te:
      Overleed: te:
      Vader:
      Moeder:
      Vrouw: Waltje Andrieske Durks Siemonsma #3782 overleed in de ouderdom van : 64
      Trouwde: 12 Mei 1883 te: Wymbritseradeel zij was: 24
      Geboren: 24 Aug 1858 te: Witmarsum
      Overleed: 25 Dec 1922 te:
      Vader: Dirk Andries Symonsma #3766
      Moeder: Oeke Hieltjes van der Zee #3781

      24 Okt 1999 Gezinsoverzicht
      Vrouw: Sjoerdtje Haarsma #4736 overleed in de ouderdom van : 76
      Geboren: 17 Apr 1871 te: Harich
      Overleed: 23 Dec 1947 te: Bolsward
      Begraven: 27 Dec 1947 te: Bolsward
      Vader:
      Moeder:
      Echtgenoot: Harmen Siebrens van der Meulen #4734 overleed in de ouderdom van : 67
      Trouwde: 25 Apr 1900 te: Gaasterland zij was: 29 hij was: 31
      Geboren: 4 Mei 1868 te: Hieslum
      Overleed: 11 Sep 1935 te: Bolsward
      Begraven: 14 Sep 1935 te: Bolsward
      Vader: Siebren Durks van der Meulen #4717
      Moeder: Anke Harmens Harling #4723

      Verder barst ik met de "van der Meer" naam, maar niet die, die jij noemt in je bericht. Kijk eens op mijn homepage: http://home-1.worldonline.nl/~terveer/html/database.htm

      From: "Erik Jansen" <h.f.jansen@...>

      Wie heeft er informatie over de familie Haarsma uit de omgeving van =
      Mirns Bakhuizen. Ik zit op dit moment in 1805? met Rein Franzes Haarsma, =
      zoon van Frans Ymes Haarsma (1811 opgegeven in Koudum)

      Daarnaast ben ik op zoek naar van der Meer hier loopt het spoor dood bij =
      Rouke Lammerts van der Meer waarschijnlijk boer ?
      Zijn zoon, Jelle Roukes van der Meer, was boer in Blankenham =
      (Overrijssel) en later winkelier in Woudsend.=20

      Wie kan mij hier meer informatie verschaffen ????

      Bij voorbaat dank.

      Erik Jansen

      [Attachments have been removed from this message]

      Genealogy yn Frysl�n: http://users.telekabel.nl/andrys/frgen/

      [Attachments have been removed from this message]

      Genealogy yn Frysl�n: http://users.telekabel.nl/andrys/frgen/
    • Show all 5 messages in this topic