      From: "j ensing" <j.ensing@...>
      To: <Friesland-genealogy@egroups.com>
      Sent: zondag 29 oktober 2000 23:49
      Subject: [Friesland-genealogy]

      sytske ik moet nog even op je homepage kijken maar wat betreft de ensings
      dit is niet mijn meisjes naam deze naam komt uit drenthe in de buurt van
      borger als dit is wat je zoekt laat het me weten mijn meisjes naam is van
      dijk deze komen uit de buurt van wyckel de oudste voorvader die ik heb
      kunnen vinden is tjeerd pieter van dijk geboren rond 1730 en misschien zijn
      vader als ik kan vast stellen dat tjeerd pieter en paschier pieter van dijk
      boers zijn

      of: http://go.to/frgen .