      From: "Hinke Woudt" <h.woudt@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Friday, April 01, 2005 10:16 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Re: re. Ankum

      Hallo Cora,

      Ik ben benieuwd of dit klopt. Harmen Hendriks van der Berg krijgt 6
      kinderen waarvan 1 dochter, de oudste en die is gedoopt als Anna Lucia.
      Daarna komen Gerrit, Henrikus, Lambertus (waarschijnlijk naar Lammigje,
      de moeder van Harmen zijn vrouw), Joannes en Jochum. Dus geen Maria.
      En houd er ook rekening mee dat zowel de geboortedatum als plaats uit de
      overlijdensakte komen en dit dus door de aangevers (2 jonge mannen) is
      opgegeven.
      Maar mocht je hier nog meer over horen dan hoor ik het graag.

      Groet, Hinke.