25047Re: Dirk Pieter Pauw 1766

  • lieuwejagersma
    Mar 3, 2005
      Goeiedag Hillebrand,

      Vlieland zou verassend zijn want voorzover ik weet komen onze
      voorouders alle uit ZO- en midden Fryslan maar niets is onmogelijk.
      Hierbij de kwartierstaat van mijn beppe Elisabeth de Roos:

      Ouders:
      2 Douwe de Roos, geboren op 11-07-1868 in Smallingerland
      trouwde 24-05-1907 in Smallingerland:
      3 Sjoukje VOGELMAN,geboren op 12-07-1873 in Smallingerland

      Grootouders:
      4 Gerius de Roos, geboren op 18-06-1842 in Smallingerland
      trouwde 10-05-1867 in Smallingerland
      5 Lamke Hengst, geboren op 27-08-1835 in Ureterp
      6 Thomas Jakobs VOGELMAN, geboren op 11-05-1829 in Oudega
      trouwde 28-05-1870 in Smallingerland
      7 Elizabeth Jeensma, geboren omstreeks 1836

      Overgrootouders:
      8 Douwe Gerrits de Roos, geboren omstreeks 1809 in Rottevalle
      trouwde op 05-06-1841 in Smallingerland
      9 Jitske Louwes Lieklema, geboren in Oudega
      10 Gerke Pilgroms Hengst, geboren omstreeks 1806
      trouwde op 09-10-1834 in Opsterland
      11 Grietje Baukes Houtsma
      12 Jacob Johannes VOGELMAN, geboren omstreeks 1784 in Suameer
      trouwde op 21-02-1818 in Smallingerland
      13 Sjoukjen Jans Numan, geboren omstreeks 1791 in Bakkeveen
      14 Jeen Jelles Jeensma, geboren omstreeks 1788
      trouwde
      15 Sjoukjen Hoekes Hovinga

      Betovergrootouders:
      16 Gerrit Douwes de Roos, geboren omstreeks 1770
      kerkelijk huwelijk op 15-10-1809 in Rottevalle met:
      17 Trijntje Hotzes van der Veen
      18 Louwe Likeles Lieklema
      Hij trouwde met:
      19 Froukjen Jelles.

      24 Johannes Jacobs, geboren omstreeks 1744 in Oudega
      25 Tjitske Thomas Klazinga,geboren omstreeks 1747 in Oudega
      26 Jan Karels Numan, geboren omstreeks 1744 in Een
      trouwde
      27 Wimke Jentjes, geboren in Een
      28 Jelle Jeens Jeensma
      trouwde