25039Re: [Friesland-genealogy] site Karel was Op zoek naar Goudemond

  • Hinke Woudt
    Mar 3, 2005
      Hoi Apyy,

      De site van Karel heb ik nog niet gezien, maar ik ben helemaal aan die
      van Roelof gewend en dat is natuurlijk ook handig. Maar ik wil de site
      van Karel best eens zien maar heb geen adres.

      En nog bedankt voor je reactie op Ydigje Burke.

      Groetjes vanuit een nog steeds wit Delfstrahuizen, Hinke.