25031Re: [Friesland-genealogy] Op zoek naar Goudemond

  • Cor
    Mar 2, 2005
      Jelle 167 hits in Tresoar.
      http://www.tresoar.nl/cgi-sam/as_web.exe?Command=search&file=heiland,hdonger
      s,hferwer,htiea,hsmop,hstelrf,hutaen,hbalirm,hleeuwn,hhabahi,hwonfrhl,hwyms,
      hhemlem,oeiland,odongers,oferwer,otiea,osmop,ostelrf,outaen,obalirm,oleeuwn,
      ohabahi,owonfrhl,owyms,ohemlem,geiland,gdongers,gferwer,gtiea,gsmop,gstelrf,
      gutaen,gbalirm,ghabahi,gwonfrhl,gwyms,ghemlem&request=Goudemond&MaxHits=50&N
      umLines=1&form=full

      Denk erom het totale ondersatreepte plakken in jouw browser.
      Of via www.tresoar.nl

      Succes Cor.

      Hallo lijstgenoten,

      Vele van mijn voorouder komen uit Friesland. Bij die voorouders hoort de
      familie Goudemond.
      Ik ben er bijna volledig van overtuigd dat alle personen met de naam
      Goudemond tot de zelfde familie behoren. Vele personen heb ik ook al in mijn
      stamboom kunnen invoeren, maar van sommige personen heb ik nog te weinig
      duidelijkheid om de ze zonder twijfels te kunnen verbinden aan de rest van
      de familie.
      Ik heb ook al op de website van Varkevisser gezocht maar kom daar ook net
      niet verder.

      Daarom de vraag aan iedereen die iets van de familie Goudemond heeft of
      weet, zou u deze informatie met mij willen delen.

      Met vriendelijke groeten,
      Jelle Berends
      knip
    • Show all 11 messages in this topic