24981Re: [Friesland-genealogy] zoekvraag

  • Gerard de Jong
    Feb 28, 2005
      Hallo Geert,

      Graag gedaan.
      Als je ook de zijtakken e.d. wilt hebben dan wil ik wel verder zoeken.

      Om op je aanbod terug te komen, mijn grootmoeder was een Aaltje Achter, en
      nu zag ik dat er ook een familie Agter in de provincie Groningen heeft gezeten.
      Weet je daar misschien iets van?

      groet,
      Gerard

      GWSpelde <gwspelde@...> wrote:
      Hallo Gerard,
      Tige tank.
      Ben er erg blij mee.
      Gaarne tot wederdienst bereid in Groningen.
      met vriendelijke groet
      Geert W. Spelde