24506Re: [Friesland-genealogy] Naam aanname in 1811

  • Hinke Woudt
    Feb 2, 2005
      Zoals anderen al aangaven kwam het regelmatig voor, verschillende
      familienamen binnen één gezin. Op de site van Tresoar is meer over
      familienamen te vinden, zie daarvoor bij 'familienamen - achtergronden'.
      Hierin dus ook vermeld dat dit verschijnsel niet ongewoon was.

      Groet, Hinke Woudt-Westra.

    • Show all 6 messages in this topic