24493Re: [Friesland-genealogy] albert daniels en liefke luitzen

  • Hinke Woudt
    Feb 1, 2005
      Het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat er over deze familie een
      genealogie/parenteel (boek dus:-)) verschenen is, maar zeker ben ik er
      niet van. Zo ja dan staat het (waarschijnlijk) ook wel bij Tresoar.
      Ik zal kom zelf niet op het archief maar kan wel even iemand vragen die
      er meer van weet mocht daar belangstelling voor zijn.

      Groet, Hinke Woudt-Westra

      Godwin Zwanenburg schreef:

      > Zo iets?
      >
      > Ik houdt me aanbevolen voor aanvullingen.
      >
      > Groeten,
      > Godwin Zwaneburg
      >
      > 1 Daniel Alberts van der Meulen, geboren te Lippenhuizen (Fr) op 28
      > februari 1752, gedoopt aldaar op 12 maart 1752.
      > Luitsen Alberts van der Meulen, gedoopt te Lippenhuizen (Fr) op 1
      > januari
      > 1754, overleden aldaar op 18 januari 1832.
      > Hij is getrouwd te Lippenhuizen (Fr) op 28 mei 1786 voor de kerk met
      > Tjitske Sytses, gedoopt te Lippenhuizen (Fr) op 17 maart 1754,
      > overleden
> [...]
    • Show all 13 messages in this topic