      From: Godwin Zwanenburg
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Tuesday, February 01, 2005 11:02 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] albert daniels en liefke luitzen

      Zo iets?

      Ik houdt me aanbevolen voor aanvullingen.

      Groeten,
      Godwin Zwaneburg

      1 Daniel Alberts van der Meulen, geboren te Lippenhuizen (Fr) op 28
      februari 1752, gedoopt aldaar op 12 maart 1752.
      Luitsen Alberts van der Meulen, gedoopt te Lippenhuizen (Fr) op 1
      januari
      1754, overleden aldaar op 18 januari 1832.
      Hij is getrouwd te Lippenhuizen (Fr) op 28 mei 1786 voor de kerk met
      Tjitske Sytses, gedoopt te Lippenhuizen (Fr) op 17 maart 1754,
      overleden
      aldaar op 13 december 1841, dochter van Sytze Tjalles en Sijke Reids.
      Teunis Alberts van der Meulen, gedoopt te Lippenhuizen (Fr) op 15
      augustus 1756.
      Bouwe Alberts van der Meulen, gedoopt te Lippenhuizen (Fr) op 15
      augustus
      1756.
      Hij is getrouwd te Lippenhuizen (Fr) op 13 juli 1783 voor de kerk met
      Trijntje Teijes, afkomstig uit Lippenhuizen (Fr).
      Sijtse Alberts van der Meulen, gedoopt te Lippenhuizen (Fr) op 12 juni
      1763.

      -- II --

      2 Albert Daniels van der Meulen, gedoopt te Bergum (Fr) op 8 februari
      1722,
      overleden te Oudehorne (Fr) tussen 1767 en 1769.
      Hij is getrouwd te Lippenhuizen (Fr) op 15 november 1750 voor de
      kerk met
      3 Liefke Luitiens, gedoopt te Donkerbroek (Fr) op 3 december 1725,
      overleden tussen 1770 en 1832.

      -- III --

      4 Daniel Jans, afkomstig uit Bergum (Fr), gedoopt aldaar op 21 november
      1680, overleden aldaar in het jaar 1732.
      Hij is ondertrouwd te Bergum (Fr) op 14 februari 1711 voor de kerk met
      5 Sijtske Bouwes, gedoopt te Kortezwaag (Fr) op 29 maart 1691,
      overleden na
      1735.
      6 Luitien Wessels.

      -- IV --

      8 Jan Daniels, gedoopt te Wirdum (Fr) op 1 maart 1640.
      Hij is ondertrouwd te Wirdum (Fr) op 15 mei 1670 voor de kerk met
      9 Trijntie Wijtzes.
      10 Bouwe Alberts, gedoopt te Oudega (Fr) op 4 mei 1645.
      (Hij had bij een onbekende vrouw 2 zonen en ,,n dochter.)
      Hij is ondertrouwd te Kortezwaag (Fr) op 2 september 1683 voor de
      kerk (2)
      met
      11 Bontie Uilkes, afkomstig uit Oldeboorn (Fr).
      12 Wessel Nn.

      -- V --

      16 Daniel Jans, afkomstig uit Wirdum (Fr).
      Hij is ondertrouwd te Wirdum (Fr) in het jaar 1628 voor de kerk met
      17 Trijn Martens, afkomstig uit Wirdum (Fr).
      20 Albert Clases.
      22 (?) Uilke Mintzes.
      Hij is getrouwd te Tjalleberd (Fr) op 23 april 1658 voor de kerk met
      23 (?) Frouk Pijtters.

      Godwin Zwanenburg
      Pijlkruid 14
      7909 HK Hoogeveen