24457Re: [Friesland-genealogy] ! Toevalsvonds Ingekleurde kaart uit 1814 IJlst, Heeg, Sneek, Nijland

  • Melle van der Heide
    Feb 1 5:23 AM
      Hallo Appy,

      Even je mail recapituleren:

      > Anton;
      > wij zijn niet allemaal ''Musquetiers''
      > ieder doet het op zijn manier!!

      WAT doet ieder op zijn manier en WAT bedoel je met de eerste zin?

      > trouwens; noem eens iets onzinnigs,
      > of vind je het over het algemeen alles onzin??

      Zo bedoelde hij de opmerking niet.

      > voel mij totaal niet aangesproken!!!

      In een mailinggroep kom je vaak mail tegen niet niet op jou van betrekking is. Dus is deze
      opmerking op zich behoorlijk onzin.

      Bij deze is je mail als onzinnig bevonden, evenals deze.

      > groetjes Melle.

      All your favorites on one personal page � Try My Yahoo!
      http://my.yahoo.com
    • Show all 5 messages in this topic