24449! Toevalsvonds Ingekleurde kaart uit 1814 IJlst, Heeg, Sneek, Nijland

  • Anton Musquetier
    Feb 1 3:31 AM
      Voor de liefhebbers gevonden in het Provinciaal Bestuurlijk Archief
      een getekende en ingekleurde kaart uit 1814 met de grensaanduiding
      tussen Sneek, IJlst, Nijland en Heeg met daarop ingetekend de Geeuw,
      de Zijltjesloot, de Hemdijk, Het Brugge en Zijltje, De Houtmolen tot
      IJlst (Trompmolen??), de Draybrug tot IJlst, Jan Baukes Dijkstra
      zijn huis en W. H. Velthuis zijn huis.Tevens twee watermolens
      Onderwerp. Verdeling land 4 1/2 pondemaat thans Nuland, 8 Pondemaat
      thans onder Heeg, 6 pondemaat ok onder Heeg.

      voor een gratis scan alleen via E-Mail musquetier@...
      Dus val de groep niet lastig met een aanvraag, er staat soms al
      teveel onzin op de groep, wat niets met genealogie/historisch
      onderzoek te maken heeft.

      Met Vriendelijke groet van
      Anton Musquetier

      Bezoek eens mijn site, U zult verrast zijn, met zoveel gegevens,
      o.a. duizenden toevalsvondsten , ook Schippers, Veldwachters,
      Bedelaars, Wezen, en Kolonisten voor uw onderzoek.
      http://members.home.nl/musquetier/

      U bent om wat voor reden ook, niet in staat naar het archief te
      komen zie;
      http://groups.yahoo.com/group/frieslandcopie

      Wilt U uw eigen Schippers-Veldwachters, Bedelaars, Vondelingen, enz.
      zelf op mijn site zetten dat kan !
      Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus
    • Show all 5 messages in this topic