24Re: Fw: de JONG/de VRIES

  • Michel Dalstra
    Jul 11, 1999
      Beste Gerda,

      Het is jammer, dat de overlijdensakten van Smallingerland nog niet in
      GenLias staan. Anders hadden we snel even kunnen checken of Maaike al voor 2
      februari 1828 was overleden (ze overlijdt in ieder geval niet in
      Tietjerksteradeel (ook nit na 1828), evenmin als haar zuster Fokje). Dat zou
      een mooie aanwijzing geweest kunnen zijn voor de personele unie van
      Johannes/Jan Luitzens de Jong.
      In ieder geval heb ik nog aardig wat voorouders van Johannes' grootmoeder
      van moeder's kant (Sijke Sjoerds). Sommige lijnen hiervan gaan terug tot
      midden 1500. Mocht je daarin zijn ge�ntereseerd, laat het me dan maar even
      weten.

      Hilsen (Deens),

      Michel
    • Show all 3 messages in this topic