23909Re: [Friesland-genealogy] familie van der bij

  • ad_oda@zonnet.nl
    Jan 3, 2005
      Ik zou me graag willen aansluiten bij de "Friesland geneology"
      al een aantalen malen geprobeerd doch zonder resultaat!
      wie kan mij even op weg helpen?
      Ad Zijlstra
      Montfoort

      Citeren Sjoukje van der Berg <svanderberg@...>:

      > Geachte leden,
      >

      > Eerst wil ik iedereen een gelukkig 2005 toewensen.
      >
      > Ik ben al een tijdje lid van deze site maar heb eigenlijk alleen eerst
      > maar
      > meegekeken.
      >
      > Is er ook iemand die veel gegevens heeft over de familie van der Bij
      >
      > Mijn oma was hendrikje van der Bij
      >
      > Zij is een dochter van Jan Minnes van der Bij en Rinskje Dijkstra
      >
      > Jan is een zoon van Minne Wopkes van der Bij en Hendrikje de Vries
      >
      > Bij Rinskje Dijkstra loop ik vast.
      >
      > Kan iemand mij hierbij helpen.
      >

      > Met vriendelijke groet

> [...]

      Versatel ADSL Gratis. De voordelen van gratis internet met de
      snelheid van ADSL. Zonder abonnementskosten en zonder vast contract.
      Je betaalt alleen voor de tijd online. Nu zonder aansluitkosten en
      met gratis modem. Bestel snel op www.versatel.nl.
    • Show all 8 messages in this topic