      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Datum: 01/03/05 14:18:40
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] familie van der bij

      Geachte leden,

      Eerst wil ik iedereen een gelukkig 2005 toewensen.

      Ik ben al een tijdje lid van deze site maar heb eigenlijk alleen eerst maar
      meegekeken.

      Is er ook iemand die veel gegevens heeft over de familie van der Bij

      Mijn oma was hendrikje van der Bij

      Zij is een dochter van Jan Minnes van der Bij en Rinskje Dijkstra

      Jan is een zoon van Minne Wopkes van der Bij en Hendrikje de Vries

      Bij Rinskje Dijkstra loop ik vast.

      Kan iemand mij hierbij helpen.

      Met vriendelijke groet

      Sjoukje van der Berg