23896Willem Gerrits, 1677 Haskerland

  • MvdHauw
    Jan 2, 2005
      Willem Gerrits, 1677 Haskerland

      Bij het doorlopen van oude aantekeningen kwam ik het volgende tegen:

      In het Trouwregister Hasterland op 12 februari 1677 wordt voor het gerecht
      het huwelijk bevestigd tussen Willem Gerrits van Enschede en Griet hendrix
      uit Terhorne. Hij was wever.

      In 1674 trouwt mijn voorouder Coert Gerrits ook uit Enschede met Trijntje
      Arjens te Oldeboorn. Ook hij was wever.

      Kan iemand mij meer info geven over Willem Gerrits en zijn vrouw en hun
      nakomelingen. Kan iemand misschien in het doopboek van Terhorne kijken of er
      ook kinderen van hun gedoopt zijn ???
      Mogelijk kunnen antwoorden hierop bevestigen dat Willem Gerrits en Coert
      Gerrits misschien broers waren.

      alvast bedankt

      Menno van der Hauw
    • Show all 3 messages in this topic