2379Re: [Friesland-genealogy] menaldum r.k. rond 1800

  • Gerard Yntema
    Oct 5, 2000
      Hallo Henk en Sietze!

      Sorry voor de letter vergissing s=z!!
      Maar ik heb ook nog 'n verrassing ontdekt!

      De vermelde: Jitte Fokkes Flapper en Tjitske Durks Kortrijk zijn mijn
      betovergrootouders, want

      mijn overgrootouders zijn: Anne Jacobs Kooiker gehuwd met Marijke Jittes
      Flapper (de dochter van dus..!)

      mijn grootouders: Evert Ringenerus Yntema gehuwd met Cecilia(Sietske) Annes
      Kooker,

      mijn ouders: Anthonius (Anne) Everts Yntema gehuwd met Sebastiana(Sippie)
      Tjittes Siemensma!

      Douwe Jittes en Wybe Jittes zijn dus broers van Marijke.

      Groeten, Gerard.
    • Show all 6 messages in this topic